فایل یاب

فایل یاب

موتور جستجوگر حرفه ای فایل های علمی،آموزشی،کاربردی و ...

آرشیو فایل ها

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2711
  • بازدید دیروز : 3207
  • بازدید کل : 1443650

ترجمه مقاله: بازاریابی برند برای ایجاد ارزش برند بر مبنای مدل MCDM با ترکیب DEMATEL با روش­های ANP و UIKOR


ترجمه مقاله: بازاریابی برند برای ایجاد ارزش برند بر مبنای مدل MCDM با ترکیب DEMATEL با روش­های ANP و UIKOR

ترجمه مقاله: بازاریابی برند برای ایجاد ارزش برند بر مبنای مدل MCDM با ترکیب DEMATEL با روش­های ANP و UIKOR

مقاله انگلیسی ISI به همراه ترجمه فارسی ----- ترجمه مقاله: بازاریابی برند برای ایجاد ارزش برند بر مبنای مدل MCDM با ترکیب DEMATEL با روش­های ANP و UIKOR  ----- تعداد صفحات: 35 صفحه ----- قالب: WORD ----- سال انتشار: 2012 ترجمه حرفه ای توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه .....     مقاله انگلیسی: بازاریابی برند برای ایجاد ارزش برند بر مبنای مدل MCDM با ترکیب DEMATEL با روش­های ANP و UIKOR چکیده در زمانی که مصرف کنندگان، کالاها را خریداری می کنند، آن ها در ابتدا...

  انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 47

موتور جستجوگر حرفه ای فایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما