فایل یاب

فایل یاب

موتور جستجوگر حرفه ای فایل های علمی،آموزشی،کاربردی و ...

آرشیو فایل ها

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 231
  • بازدید دیروز : 316
  • بازدید کل : 1458424

تحلیل سازه های موثر بر بازاریابی محصول توت فرنگی در استان کردستان(مطالعه موردی) 120 صفحه


تحلیل سازه های موثر بر بازاریابی محصول توت فرنگی در استان کردستان(مطالعه موردی) 120 صفحه

تحلیل سازه های موثر بر بازاریابی محصول توت فرنگی در استان کردستان(مطالعه موردی) 120 صفحه

تحلیل سازه های موثر بر بازاریابی محصول توت فرنگی در استان کردستان(مطالعه موردی) 120 صفحه

تحلیل سازه های موثر بر بازاریابی محصول توت فرنگی در استان کردستان(مطالعه موردی) 120 صفحه 1-چکیده بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به‌وسیله آن، افراد و گروه‌ها، نیازها و خواسته‌های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و باارزش با دیگران، تأمین می‌کنند.مقصود از نیاز، دسترسی نداشتن به یک رضامندی اساسی است,بازاریابی امیال و نیازهای ارضا نشده را شناسایی می‌کند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخش‌هایی از بازار...

  انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 30

موتور جستجوگر حرفه ای فایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما