فایل یاب

فایل یاب

موتور جستجوگر حرفه ای فایل های علمی،آموزشی،کاربردی و ...

آرشیو فایل ها

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 792
  • بازدید دیروز : 4127
  • بازدید کل : 1449627

ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر اشتیاق مشتریان


ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر اشتیاق مشتریان

ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر اشتیاق مشتریان

نوع فایل:PDF تعداد صفحات:10 سال انتشار:1395 چکیده دردنیای پررقابت امروزی برای داشتن موقعیتی مسلط در بازار علاوه بر ارایه محصولات با کیفیت به مشتریان که از ان می توان به عنوان اهرم ایجاد کننده مزیت رقابتی بادوام نام برد، عواملی چون اعتماد، رضایت و وفاداری، برای کسب اشتیاق مشتری مورد نیاز است. براین اساس، اهمیت رضایت، اعتماد، وفاداری و حفظ مشتری در توسعه استراتژی های بازار گرا ومشتری محور را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. ازدیدگاه سازمان...

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 25

برچسب های مهم

موتور جستجوگر حرفه ای فایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما